058 216 9556

  /  Projecten  /  Kollum: van Aylvastraat

Kollum: van Aylvastraat

Bij een aantal woningen zijn vocht problemen vastgesteld. Om problemen in de toekomst te voorkomen, vervangen we de vloer in uw woning en injecteren we de gevel. Daarnaast zijn een aantal keukens verouderd, deze vernieuwen we waar nodig. Dit geldt ook voor het vervangen van de spouwmuurisolatie. Op deze pagina leest u wat we gaan doen en wat dit voor u betekent.

WC renovatie

Wij vragen u het toilet leeg te maken en kastjes en/of accessoires te verwijderen. Zaken die blijven zitten zoals beugels, wc-rolhouder, wc-bril, planken e.d. worden verwijderd en afgevoerd. Vervangen wij uw toilet? Dan zorgen wij tijdens de werkzaamheden voor een toiletwagen.

WC renovatie | Bijmijthus

Douche renovatie

Wij vragen u de douche leeg te maken en kasten en/of accessoires zoveel mogelijk op te ruimen. Buiten staat een container waarin dozen kunnen worden opgeslagen tijdens de werkzaamheden. Vervangen wij uw badkamer? Dan zorgen wij voor een mobiele badkamer op uw erf of voor uw woning.

Bij de renovatie van uw douche en toilet kunt u door middel van het standaard keuzeformulier van Thus Wonen een keuze aan ons door geven. Voorbeelden van reeds gerenoveerde douches staan op onze site. Ook kunnen wij onze woonconsulent Jan Bijlsma inschakelen om u te helpen bij het maken van uw keuze.

Meterkast aanpassen

Uw meterkast wordt aan de huidige eisen aangepast. Dat betekent dat er een hoofdschakelaar, wandcontactdoos en aardlekschakelaar in uw meterkast aanwezig dient te zijn. Indien dit niet het geval is, zullen wij dit aanbrengen. Ook zullen wij de beltrafo naast de groepenkast installeren. 

Vlizotrap aanbrengen

Indien uw woning deze nog niet heeft, krijgt u een vlizotrap naar zolder. Deze wordt door middel van een luik in uw plafond op de overloop gemonteerd. 

Mogelijkheid persoonlijke begeleiding

We zullen u vragen om keuzes te maken over tegels, keukenkastjes en het werkblad van de keuken. U kunt hier hulp bij krijgen, in de vorm van persoonlijke begeleiding door onze  woonconsulent Jan Bijlsma van MSF. Deze service bieden wij aan om u zoveel mogelijk te ontzorgen en is geheel kosteloos.  U kunt bij de woonconsulent terecht voor het maken van keuzes, stellen van vragen, verplaatsen van meubels, etc. Hij is uw contactpersoon tijdens de werkzaamheden in de woning. Indien u persoonlijke begeleiding wenst, kunt u dit aangeven bij MSF. Wij nemen dan contact met u op en zullen zorgen dat Jan Bijlsma contact met u opneemt. 

Mogelijkheid persoonlijke begeleiding | Bijmijthus

Praktische informatie

Het werkverkeer en parkeerplaatsen 

MSF zal, met instemming van de gemeente, bouw containers plaatsen in de nabije omgeving van de wijk. Tijdens de uitvoering van de werkzaamheden kunnen de aannemer en zijn medewerkers verschillende parkeerplaatsen in de wijk in gebruik nemen 

Werktijden en vakanties 

MSF start ‘s morgens om 07:30 uur en werkt tot 16:00 uur. Voor de werknemers is roken en muziek in de woningen en op straat niet toegestaan. De werknemers laten uw woning aan het einde van de werkdag of voor het weekend altijd wind- en waterdicht achter en zorgen ervoor dat uw woning zo goed mogelijk tegen inbraak wordt beschermd. 

Legitimatie 

De werknemers van MSF en zijn onderaannemers zijn herkenbaar aan hun werkkleding of aan een badge van het bedrijf. Deze werknemers kunnen zich ook legitimeren. 

Klachten 

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de uitvoering van de werkzaamheden, dan adviseren wij om u dit zo snel mogelijk te bespreken met de contactpersoon Geert Zijlstra, zodat wij in overleg met u naar een geschikte oplossing kunnen zoeken om uw klachten te verhelpen. 

Schademeldingen 

Tijdens de uitvoering van de werkzaamheden kan er altijd iets gebeuren waardoor er schade ontstaat. Uiteraard doen wij er alles aan om dit te voorkomen. Als er onverhoopt toch schade ontstaat aan uw eigendommen door toedoen van MSF, kunt u dit melden bij de contactpersoon. De contactpersoon vult dan samen met u een schadeformulier in. MSF probeert de schade altijd zo spoedig mogelijk af te handelen en indien mogelijk ook te herstellen. Mocht dit niet lukken, dan neemt de contactpersoon contact met u op om te kijken naar de mogelijke oplossingen.

Werkvoorbereiding

Vanuit het kantoor van Meesterschilders wordt wekelijks de planning en de status van de lopende projecten doorgenomen. Zo zijn we scherp op een zo goed en efficiënt  mogelijke uitvoering van de werkzaamheden.