058 216 9556

  /  Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op. 


Wanneer beginnen de werkzaamheden?

 In dit jaar starten we met diverse werkzaamheden op verschillende locaties. Blijf voor actuele informatie en updates deze website bezoeken


Hoor ik wanneer de werkzaamheden aan mijn woning beginnen?

 Ja, we brengen u minimaal twee weken van tevoren schriftelijk of mondeling op de hoogte. Daarnaast kunt u op deze website alle actuele informatie vinden.


Wat zijn de werktijden?

De werktijden zijn tussen 7.00uur en 16.00uur. Vanaf 7.00uur willen wij graag uw woning tot onze beschikking hebben. 


Wat is de planning?

Omdat elke woning anders is, zal er per woning bekeken worden wat de dagplanning wordt. Onze uitvoerder zal dit dagelijks met u bespreken. 


Wat moeten we opruimen?

Afhankelijk van de werkzaamheden zal er bekeken worden wat u dient op te ruimen. Onze uitvoerder komt persoonlijk bij u langs om dit met u te bespreken. 


Hoe zit het met (geluids)overlast tijdens de bouw?

Tijdens de uitvoering van de werkzaamheden zult u enige overlast ervaren, maar dat willen we uiteraard tot een minimum beperken. Voor de werkzaamheden komen we uiteraard op uw erf. We laten alles netjes en schoon achter.


Blijven de kleuren als bestaand?

Ja, de kleuren blijven als bestaand.


Kan ik iemand persoonlijk spreken?

Ja, dat is mogelijk op ons spreekuur. Indien u vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u elke maandag tussen 10.00 en 10.30 uur contact opnemen met onze projectleider. De betreffende projectleider staat bij uw complex vermeld. Ook is het mogelijk dat onze woonconsulent Jan Bijlsma bij u langs komt om u te helpen bij uw keuzes en/of vragen.


Komt er een bouwkeet?

 Er komt tijdens de werkzaamheden in uw straat een schaftkeet en minicontainer op een parkeerplaats binnen het werkgebied. Hiervoor nemen we overdag ongeveer vijf parkeerplaatsen in beslag.


Wordt er iets van mij verwacht als bewoner?

Om het buitenschilderwerk goed uit te kunnen voeren, is het nodig dat ramen en deuren voor ons geopend worden. Indien u niet thuis bent, gelieve de sleutel bij de buren af te geven of met de projectleider ter plaatse een individuele afspraak te maken.

Verder verzoeken wij u gordijnen en losstaande voorwerpen, zoals wasrekken, meubilair, bloembakken e.d., zoveel mogelijk weg te halen zodat schade hieraan voorkomen kan worden. Voor de werkzaamheden die binnen worden uitgevoerd zal onze uitvoerder persoonlijk bij u langs komen om met u te bespreken wat we van u verwachten. 


Welke werkzaamheden worden er uitgevoerd?

Dit kan per straat verschillen. Lees hier meer over via de projectpagina. 


Wordt alles netjes achtergelaten?

Ja, als de werkzaamheden gereed zijn, worden de ramen door ons gewassen. Zo laten we alles mooi achter.